Friday, March 02, 2007

انتخاباتی دیگر در بلده نور

جلسات هفتگی هیت محبان العباس بلده نورکه شبهای جمعه برگزار می گردد شب قبل درمسجد جامع، برگزار شد .که در این جلسه اعضای جدید شورای هیت انتخاب شدند.
این انتخابات هر دوسال یک بار بر گزار می گردد وهدف ان بررسی وبر طرف نمودن مشکلات هیت وطرح دید گاه های اعضا، جهت بهتر برگزار شدن مراسمات هیت می باشد که الحمدلله روز به روز با تعقییر نگرش درچگونگی اداره نمودن هیت با کیفیتی بهتری اجرا می شود .
هر چه نهاد های مردمی در یک مجموعه شهری بیشتر باشند واین انجمن ها ازکارایی بهتری بر خوردار باشند پشتوانه ای قوی برای اداره نمودن یک شهر خواهند بود.
بناباین این نهاد ها باید تقویت گردند تا بازوان قوی برای یک مجموعه شهری باشند .در سال اینده قصد داریم در چارچوب کارهای شورای شهر بلده نور نهاد های جدیدی را در بلده نورتاسیس نمایم .که ازجمله ان شورای جوانان وشورایاران می باشد .وسعی مکنیم تجربه مردم سالاری را در بلده نورنهادینه نماییم.
اعضای جدید شورای هیت محبان العباس (ع) بلده نور
اقایان:ماشالله عباسی- علیرضا اسدی –حمید رضا رنجبر- اکبر احمدیان-مجتبی حسین پور

3 Comments:

At 1:26 PM, Anonymous Anonymous said...

عباس جان من بعنوان یک بیننده پروپا قرص سایت بلده احساس میکنم دسته بندی مطالب ارسالی شما دچار مشکل بوده و باید برای جاذبه بیشتر این سایت ، مطالب ارسالیتان را هم تنوع بیشتری بدهید ، هم به روز رسانی نمائید و هم دسته بندی فرمائید . بعنوان مثال ، خواننده های شما بدنبال چه مطالبی ،بیشتر هستند : 1- مطالب فرهنگی بلده 2- مشکلات محیطی بلده 3- اطلاعات در خصوص جاذبه های محیطی و توریستی منطقه 4- اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت جاده بلده - تهران و مشکلات روز این جاده 5- بخشی جهت تبلیغات 6- اطلاع رسانی در خصوص مشکلات بلده 7- بخشی جهت درد دل مردم با مسئولین شهر و ..... همچنین باید اولا بصورت مستمر و هر روز و ثانیا اطلاعات تازه و جذاب این شهر روءیائی و بهشت گمشده را به خوانندگان ،عرضه فرمائید اینکه شما بدانید که خوانندگان بیشتر بدنبال چه مطالبی هستند ،خیلی مهم است چرا که خوراک اطلاعاتی شما بایست ،متناسب با سلیقه بینندگان سایت باشد . بهر حال داشتن سایت کار ساده ای است ولی نگه داشتن و گرداندن آن بسیار مشکل است . من خواهشم از شما اینست که سعی نمائید با یک برنامه ریزی مدون ، هر روز را به یک مطلب بپردازید . مثلا روزهای شنبه مخصوص مناظره بینندگان و مسئولین شهر روز یکشنبه مخصوص اطلاعات از آخرین وضعیت جاده و ..... اینکه میگویم اطلاعات از وضعیت جاده ،بدان علت است که شاید یکی از مهمترین اتفاقات در حال انجام که اثرات بسیاری را بر روی زندگی مردم شهر گذاشته ، همین احداث جاده میباشد . اتفاقاتی نظیر هجوم خریداران زمین که میتواند اثرات مثبت ومنفی بسیاری را بر روی زندگی مردم منطقه داشته باشد ، از طرفی به ظاهر اهالی زمینهایشان را به قیمتهای چند برابر میفروشند ، همچنین وضعیت اقتصادی مردم رو به بهبود میرود و از طرفی فردا و فرداها بایستی همین زمینها را خود اهالی با ارزش افزوده بیشتری برای فرزندانشان تهیه کرده و یا کوچ نمایند و همچنین فرهنگ منطقه ، دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد . بهرحال من در جایگاه تجزیه و تحلیل نیستم و اینکار را به اهل آن میسپارم و امیدوارم که شما با مدیریت حساب شده این سایت ، بتوانید در بهبود اوضاع شهرمان ، هر روز موفق تر عمل نمائید . با تشکر

 
At 12:32 AM, Anonymous Anonymous said...

جناب اقای جمشیدی همشهری گرامی
ازاینکه ازبازدید کنندگان پر وپا قرص این وبلاگ هستید بسیار خوشحال وخرسندم.وتا کنون بنده نیزازنظرات جالب شما استفاده های زیاد ی نمودم.
بنده با نظر شما موافق بوده وبه این نتیجه رسیده ام که اداره کردن یک سایت یا وبلاگ کار بسیار سختی می باشد ان هم از نوع تخصصی.
در مورد دسته بندی مطالب، که مطابق خواسته بینندگان باشد که جز ارزوهای بنده نیز میباشد البته نیاز به صرف وقت دارد واحتیاج به ارتباط داشتن ازنزدیک با مسولین شهری می باشدکه فعلا مقدور نمی باشد .
در اینده نزدیک باتشکیل یک سایت رسمی بنام شهرداری یا شورای شهر ویا بخش بلده نور وبا تشکیل یک کارگروه در این زمینه وجمع اوری مطالبی که خوانندگان به ان احتیاج دارند تا حدودی می توان نواقصی که شما اشاره نموده اید را جبران نمود.ویک مقدار از لحاظ مشکلات خطوط به بنده برای بروز نبودن این وبلاگ حق بدهید بطور مثال برای ارسال این مطلب سه بار تلاش نمودم وهر بار ده دقیقه کانکنت بودم.
بهر صورت تا رسیدن به اهداف مورد نظرم وجنابعالی بنده را تنها نگذاشته واز نظرات جالبتان بهره مندم سازید وازاین اینکه این وبلاگ تا کنون پر وپا شکسته دوام اورده بخاطر حسن نظر شما دوستان وگرامیان می باشد.
با تشکر فراوان عباس عماد

 
At 5:43 PM, Anonymous Anonymous said...

عباس جان از اینکه نظرات اینجانب را مورد توجه قرار دادید متشکرم ، قصد بنده خدای ناکرده زیر سئوال بردن سایت و وبلاگ شما نبود و فقط بدنبال تقویت این سایت و گسترش آن هستم . واقعیتش بنده کارشناس ارشد جامعه شناسی هستم و در زمینه بهینه نمودن سایت اطلاعات زیادی ندارم که توصیه میکنم در این ارتباط حتما از تجربیات و تخصص جناب دکتر زارعی استفاده لازم را ببرید ولی چنانچه هر کدام از مخاطبین عزیزی که تخصصی در زمینه خاصی دارند میتوانند با انتقال دانش خود در جهت ارتقا کیفیت و سطح این سایت کمک نموده و این سایت را در زمینه های مختلف ، تخصصی دنبال نمایند . مطمئنا با شناختی که من از مردم عزیز شهرمان که همه اهل ذوق و فرهنگ بسیار غنی و کهنسال و اهل دانش و فن هستند ، هر روز شاهد بهتر شدن وضعیت خواهیم بود . از بابت این مطلب نیز که فرمودید امکان ارتباط با مسئولین شهر فعلا مقدور نیست نیز باید عرض کنم : شما حداقل میتوانید به مسئولین شهر اطلاع رسانی نمائید و آنها را از وجود این سایت و اهداف آن ، مطلع نموده و به مرور آنها را در این زمینه فعال نمائید با تشکر

 

Post a Comment

<< Home