Monday, January 22, 2007

قابل توجه دوستان هموطن

باید اذعان نمایم که وبلاگ حاضردر مقایسه با وبلاگ های دیگر کاستی های فراوانی دارد والبته رضایت خاطرهمه دوستان را نمی تواند براورده نماید.مشکل اساسی که خود به ان واقف هستم این می باشد که دراین وبلاگ بیشتربه مسایل شهربلده نور پرداخته میشود وازروستاهای اطراف خیلی کم مطلب نوشته میشود و با دوستانی که این مشکل رابه بنده متذکر میشوند،موافقم وبه انها حق می دهم.
پرداختن به مسایل این منطقه با سابقه تاریخی وفرهنگی زیاد وجزییات ان احتیاج به تحقیق کافی و داشتن منابع اطلاعاتی دقیق می باشد که بنده بدلیل مشکلات کاری تا بحال قادرنبودم که به همه روستا ها بپردازم واز این لحاظ شرمنده تمامی هم محلی های خود می باشم .ولی به شما قول می دهم درسال اینده ، با توجه به اینکه کمابیش با شورا های هرمحل درارتباط هستم ازطریق این دوستان مطالبی نیزازروستاهای بخش بلده نور در این وبلاگ منتشر نمایم.
شما دعا کنید که مشکل خطوط تلفن این منطقه برطرف گردد تاعکس های جالبی نیزازاین محلات دراین وبلاگ قراردهم وشما عزیزانی که همیشه نسبت به این وبلاگ اظهارلطف دارید نیزازمحل خودتان اطلاعاتی دریافت نمایید.
البته اگرباشوراهای محل تان درارتباط هستید به انها یاداوری نماید که اتفاقات ومطالب مهم رادراختیار بنده قراردهند تا دراین وبلاگ منتشر نمایم وخودتان نیز اگر مطلب خاصی ازسوابق تاریخی وشخصیت های محل تان دارید ،می توانید با بنده درارتباط باشید وبا کمال میل دراین وبلاگ منتشر مینمایم.
این وبلاگ به تمامی عزیزانی که به نوعی ریشه در این اب وخاک دارند ، تعلق دارد. یا حق عباس عماد

2 Comments:

At 7:12 PM, Anonymous Anonymous said...

بسمه تعالی
جناب آقای عماد
با تشکر مجدد از زحمات جنابعالی در امر اطلاع رسانی و بروز نمودن سایت بلده ، خواهش داشتم که اگر امکان دارد از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین ع در بلده تصاویری را در وبلاگ خود قرار دهید جراکه اینجا از این خبرها نیست و من هم دلم لک زد برای عزاداریهای سنتی آن هم از نوع بلده ای
با تشکر
کاظم سلطان احمدی

 
At 1:18 AM, Blogger به سایت بلده نور خوش آمدید said...

آقای کاظم سلطان احمدی دوست بزرگوار ویاور همیشگی وبلاگ بلده نور
باید به عرض برسانم که متاسفانه این وبلاگ دوباره با مشکل ارسال عکس مواجه شده و فعلا نمی توانم آرزوی شما را براورده کنم واز دوستانی که اطلاعاتی دربر طرف نمودن این مشکل دارند تقاضا میشود بنده را یاری نمایند. با تشکر عباس عماد

 

Post a Comment

<< Home