Friday, January 19, 2007

استدلال چهارم

اگرچند شب پیش گفتگوی خبری شبکه دوم را،ملاحظه فرموده باشید . به مناسبت هوای پاک – البته بغیر ازهوای تهران-خانم جوادی ریس سازمان محیط زیست ، میهمان این برنامه بودند وبه سوالات اقای حیدری وپیام های کوتاه بیندگان پاسخ می دادند.
درادامه بحث شان، در پاسخ سوالی که اقای حیدری از جانب یکی از بینندگان ، در مورد جاده بلده –تهران از خانم جوادی نمودند ، ایشان ظاهرا با احداث این جاده موافقت نمودند.وگفتند: با بازدیدی که مامور محیط زیست از این طرح بعمل اوردند وصحبت هایی که با پیمانکاراین طرح شد، قرار براین شد که فقط یک جاده دو بانده، که یک خط سفید از ان عبور کند، با در نظر گرفتن مسایل زیست محیطی، این جاده احداث گردد.چون روستاها وشهر های زیادی با احداث این جاده رونق خواهند گرفت.
اگر اتفاق خاصی پیش نیایدونظر مسولین امردرمورد احداث این جاده تغییر نکند، می توانیم نسبت به راه اندازی این جاده امید وار باشی چون فکرمی کنم در طول این سالها، این اولین مرتبه ای باشد که یکی از مقامات بلند پایه درسازمان محیط زیست کشور،ازموافقت نمودن با احداث این جاده ان هم دررسانه ملی صحبت به میان آورده است.واین خبر، استدلال چهارم بنده بودکه، قرار شد درموعد مقرر بیان نمایم.
زمانیکه از اجرایی شدن یک طرح، در طول سالهای زیاد بدلایل مختلف ممانعت می شود ومخالفان زیادی دارد واقای ریس جمهورمحترم ازاجرایی شدن این طرح در ملاء عام صحبت می نمایند، طبیعتا تنش هایی را به همراه خواهد داشت. که مخالفت عمده دوستداران محیط زیست ونامه یکصد وچهل وچهارنفرازاساتید محترم به ریس جمهور، ازجمله ان می باشد. لذاجهت ارام نمودن فضای موجود، مسولین امر ازبی خبری در مورد این طرح وممانعت حرف می زنند ولی وقتی که ارامش نسبی برقرار شد از اجرای این طرح صحبت به میان می اید.
البته ما تا این جاده بطور کامل احداث نگردد مطمئن نخواهیم شد وشاید شبی خوابیدم وصبح که بلند شدیم دوباره جلوی پیشرفت کار این جاده را بگیرند.
که ما : بسی رنج بردیم دراین سال سی که شاید این جاده درست گردد اندکی
فکر می کنم از صحبت های خانم جوادی درنشریه طلای سبز این گونه باید برداشت نمود که فعلاجهت ارامش نسبی باید کمی صبر نمود تاهمه چیز به روال عادی برگردد.وانشالله این جاده احداث گردد عباس عماد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home