Thursday, January 25, 2007

این مشکل ارسال عکس، دراین وبلاگ هم بد جوری توی ذوق ما زده، وبنده راازداشتن یک سایت رسمی در اینده ،بنام بلده نورفعلا ناامید کرده است .چون داشتن تصاویردریک سایت رسمی انهم از نوع خبری ، برجذابیت کارخواهد افزود.چون بنده برنامه های زیادی در مورد اداره نمودن یک سایت رسمی داشتم .که ازجمله ان گذاشتن عکس های قدیمی ومعرفی شخصیت های بزرگ هرروستا بود. به این ترتیب با مشکل فعلی داشتن، یک سایت به روز شده کمی مشکل می باشد.
امیدوارم با پیگیری های اقای مهندس علیزاده پیمانکار خصوصی مخابرات بلده نوراین مشکل بر طرف گردد.
اتفاق خاصی در بلده نیفتاده وخبر خاصی به ذهن من نمی رسد بجزاین که درادامه تعریض خیابانها وکوچه ها، یکی از مغاذه هایی که دررفت و امد خودروها ی سنگین مشکلاتی رابوجود می اورد توسط شهرداری بلده تخریب شد.
این مغاذه درکوهستان هشتم، جنب حمام گلستان قرار داشت.مسئله حاشیه ای این موضوع این بود که این بنا که حدودا یکصد مترمربع مساحت داشت در حدود بیست متران موقوفه بود ویک سقا خانه مابین این دو مغاذه وجود داشت که با برداشتن این سقا خانه ،یک نوع شبهه بین مردم بوجود اورده چون تا بحال در تعریضات شهرداری یک مکان مذهبی تخریب نشده بود وبرای مردم شهر تا حدودی سوالاتی را بوجود اورده است.که ایا ازلحاظ شرعی اشکالاتی را بوجود نمی اورد.
شهرداری هم برای تنویرافکارعمومی این سوال شرعی را ازامام جمعه شهرستان نورکرد ودرجواب ایشان این گونه گفتند که مشکلی را بوجود نمی اورد.
هوای بلده نورمعتدل می باشد وبا افتابی که این چند روزه از ان برخوردار بودیم باعث گرمی نسبی هوا شده است. واین بالارفتن درجه هوا ،شور وحال مراسمات ایام محرم را زیاد ترکرده است.
پیشهناد می کنم در صورتی که جوهوا این چنین مساعد باشد در تعطیلات تاسوعا وعاشورا به بلده نور مسافرت کنید عباس عماد.

5 Comments:

At 10:18 PM, Anonymous Anonymous said...

اقاي عماد سلام /مشکلات جنابعالي را در احداث سايت رسمي درک مي کنم .وقتي که از دوستان و نزديکان درباره امکانات اندک و مشکلات زياد منطقه بلده مي شنوم تاسف سراسر وجود مرا فرا مي گيرد.اميدوارم که مسولان اين منطقه به خود ايندو براي حل مشکلات منطقه از خود جديت به خرج دهند .
بهنام

 
At 8:00 AM, Anonymous Anonymous said...

عباس جان
می توانی یک فوتوسایت درست کنی. اپ لود عکس به این سایت خیلی راحتتر از سایت بلاگ اسپات است. به این آدرس برو
www.photosite.com
اگر برایت راحت نبود، بگو خودم برات درست کنم.
من برای خودم در این سایت یک صفحه برای خودم ساختم به این آدرس:
mzare.photosite.com
سایت جالبی است.
با احترام
مهدی زارع

 
At 12:32 PM, Anonymous Anonymous said...

چرا چند وقتي است كه مطلب جديد نمي نوي سي

 
At 5:09 PM, Anonymous Anonymous said...

از جمله مواردی که در روزهای اخیر بگوش میرسد و بعضا هم شاهد ان هستیم هجوم خریداران زمین در اطراف جاده فشم به بلده است مخصوصا خریداران بدنبال زمینهای کنار جاده اصلی بمنظور استفاده تجاری هستند . بنده بعنوان یکی از اهالی بلده به همشهریهای خود اخطار مینمایم که گول این افراد را نخورده و زمینهایی را که حاصل سالیان سال دسترنج و سختی پدران و خودمان بوده را با رقمهای ناچیز پیشنهادی به حراج نگذاریم بقول روزنامه جام جم که نوشته بود زمین داران دیروز ، سمند داران امروز و سرایداران فردا . یعنی دیروز صاحب زمینی بودیم و امروز انرا به ارزش پایینی فروخته و سمند خریدیم ولی فردا این زمین دارای ارزش شده و ان سمند از ارزش خواهد افتاد و در نتیجه بایستی ما برویم و سریدار همان زمین خودمان بشویم . حواسمان را جمع نموده تا کلاهی سرمان نرود این را بدانیم که با امدن جاده ، قیمت زمینهای بر جاده حداقل متری پانصد هزار تومان خواهد شد چرا که در انطرف جاده یعنی در گرمابدر ، زمینهای بر تا متری هفتصد هزار تومان خرید و فروش میشود و زمینهای داخل تا متری چهارصد هزار تومان نیز خرید و فروش شده است

 
At 5:22 PM, Anonymous Anonymous said...

جناب اقای جمشیدی عزیز چرا اینقدر شلوغش کرده ای ، خریده شدن چهار قواره زمین بر که اینقدر اب و تاب ندارد اولا بنده خودم بعنوان یکی از خریداران بابت هر متر مربع زمین مابین کلیک و یالرود مبلغ شصت و پنج هزار تومان پرداخت کرده ام که در این بازار رقم کمی نیست ثانیا اگر من ان زمین را نمیخریدم ، کس دیگری انرا خریداری میکرد ثالثا اگر این زمین سمت بلده اگر بود ، حتما به متری بالای یکصد هزار تومان ارزش داشت ، پس میبینی که قیمت زمین در اطراف بلده رقم کمی نیست پس لطفا اینقدر شلوغش نفرمایید

 

Post a Comment

<< Home