Thursday, November 09, 2006

من این وبلاگ را بخاطر عشق فراوان به منطقه بلده وشما عزیزانی که این مطالب را مخوانید برپا کردم تا هم شما یادی اززادگاه پدرانتان داشته باشید وهم برای فرزندانتان که جویای اصالت خود هستند،پایگاهی باشد برای جواب سوالاتشان. و دوست دارم به اتفاقات منطقه خود واکنش نشان دهید . همانطور که خیلی از دوستان در این مدت این حس خود را ابراز نموده اند.وخیلی علاقمندم از نقطه نظرات دیگر دوستان هم ا ستفاده کنم.البته قصدم ازارایه نظر تعریف کردن از من نیست تا من دل گرم شوم .پس حتی با درج نام و شغل تان در قسمت نظرات این افتخار رابه بنده بدهید تا مخاطبانم رابیشتر بشناسم.وبه بنده در تهیه امار نخبگان دانشگاهی ، علمی فرهنگی،سیاسی،ورزشی،اقتصادی،تجاری (هر شخصی که در هر سمتی است که احساس این را دارد که میتواند تاثیر گذار برای پیشرفت منطقه خود باشد )این منطقه ،کمک کنید.وبراین عقیده استوارم که شما دوستان، که به هر دلیلی از موطن خود دورهستید ، قلبتان برای این مرز وبوم میتپد وخیلی دوست دارید به اندازه وسعتان خدمتی به منطقه خود ارایه نمایید واین حس شما نیروی قوی است که تابحال از ان استفاده بهینه نشده است ومیتوان ازاین پتانسیل بالا استفاده های زیادی کرد.فقط اجماع افکار شما را میطلبد. اگر در اینده نزدیک بتوانم این وبلاگ را به سایت اختصاصی بلده نور تبدیل کنم ،این افتخارنسیب بنده خواهد شد تا از طریق این پایگاه در تجمیع افکار شما موثر واقع گردم.واز این پایگاه شما دوستان بتوانید باارایه طرح ونظرات خود زمینه ای برای پیشرفت این منطقه بوجود آورید.
با تشکر عباس عماد 18/8/1385

1 Comments:

At 1:08 PM, Anonymous Anonymous said...

آقای عماد
سلام
لطفا بفرمایید که اگر بخواهیم در توسعه وبلاگ فوق و جمع آوری اطلاعات همکاری ماییم چه باید بنماییم
لطفا جواب را برای بنده ایمیل فرمایید

با تقدیم سپاس فراوان
علیرضا صادقی
سراسبی

 

Post a Comment

<< Home