Thursday, October 19, 2006

برگزاري مسابقات جام رمضان

اين مسابقات كه باحضور15 تيم برگزار گردييد شب قبل باقهرماني تيم شهرداری بلده به پايان رسيد. اين مسابقات چند سالی است كه در سالن ورزشی غير استاندارد كه به خورد جوانان بلده دادند برگزار مي گردد. البته از بازي كردن در فضاي باز وهواي سرد كه ما سالهاي قبل درخيابان هاي بلده جام رمضان رابرگزار مي كرديم بهتر است.ولي چون ما در مملكت مان كار هاي كارشناسي در خيلي از موارد اجرا نمي كنيم. به همين دليل دودش به چشم خودمان مي رودواين سالن كه از كمترين امكانات برخوردار ميباشد حتي جاي ايستادن تماشاگران نيزوجود ندارد.از حالت انتقاد كردن كه بگذريم تيم هاي شهيد سيد حسين حسينی وتيم كوهستان به مقام دوم وسوم دست يافتند. وتيم پاسگاه اوزرود بعنوان تيم با اخلاق واقاي فريد فرخي از تيم بانك ملي به عنوان بهترين بازيكن انتخاب شدند.در بازي نهايی كه مهمانان ويژه حضور داشتند اقاي دكتر حميد ناطق نوري –فرزند نماينده نور ومحمود اباد-طی سخنانی از غير استاندارد بودن سالن ابراز تاسف نمودند و احداث سالن جديد با بودجه 400 ميليوني را به حاضري نويد دادند.البته درميان صحبت هايشان از يك كانديداي احتمالي شوراها شهر بلده ياد ي هم ميكردند كه جالب توجه بود.جوايزي كه براي مسابقات در نظر گرفته شده بود خيلي ناچيز بود كه بااعتراض جمعي از دوستان، 150هزارتومان به هزينه اي شهرداري اضافه كرديم. .وجوايررنگ وبوي بهتري به خود گرفت.البته بنده هم بي نصيب نبودم وبعنوان كمك داور اين دوره از مسابقات بهمراه اقاي عليرضا اسدي ازاين جوايزبه ما هم رسيد.
به اميد تصويب بودجه 400ميليوني وتاسيس سالن جديد.
عباس عماد 27/7/1385

2 Comments:

At 9:13 PM, Anonymous Anonymous said...

بسمه تعالی

با سلام خدمت همه بلده ای های عزیر و فوتبال دوست . من به یاد دارم که در سالهای 1365 تا 1370 اولین زمین ورزشی فوتبال بلده را در منطقه چاک و روبرو پاسگاه بلده با همت دانش آموزان مدرسه راهنمائی و دبیرستان بلده و با حداقل امکانات وبا دست و بیل و کلنگ و جمع آوری سنگهااحداث نمودند . در واقع این زمین بزرگ فوتبال همان جائی احداث شد که در حال حاضر باشکاه غیر استاندارد بلده نیز در آن افتتاح گردید . به امید اینکه مقامات بفکر تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه ورزشی بلده باشند . مهمتر آنکه آیا فرزند آقای ناطق نوری از رجال اجرائی کشور می باشد که دم از تخصیص بودجه 400 میلیون ..... می زند. سوال مهم این است ابوی محترم ایشان در این چند ساله چه خدمتی به شهر بلده نموده اند که حال فرزند خود را علم نموده و این آقا زاده از هم اکنون خود را برای حضور در انتخابات مجلس آبنده آماده می کند و سفرهای تبلیغی خود را آغاز نموده است .

 
At 11:49 PM, Blogger به سایت بلده نور خوش آمدید said...

از حسن نظر بلده دوستان كمال تشكر دارم واز اينكه دلسوزانه نظر تان را بيان ميكنيد متشكرم خواهشمندم تااين وبلاگ وصاحب ان فيلتر نشده وجون هنوز در ابتداي راه هستيم مطالب خود را معتدلتربيان نماييذ.باتشكر عباس عماد

 

Post a Comment

<< Home