Monday, November 20, 2006

بارش برف زیاد در حدود 50 سانتی متردربلده نور

بارش زیاد برف که تااواخرنیمه شب ادامه داشت.همه را غافلگیر کرد.وخیلی از مشکلاتی که در مطلب قبلی نوشتم به سراغمان آمد. اولی قطعی برق بود که حوالی ساعت 2 بامداد تا ساعت 4 بعد ازظهر امروز ادامه داشت،وبه تبع آن باعث سرد شدن ساختمان هایی شد که تاسیسات حرارتی انها با برق در ارتباط بود.بسته شدن راه های مواصلاتی در اکثر روستاهای بخش، که همه این موارد می توانست با تشکیل ستاد بحران قبل از امدن برف تا حدودی برطرف می گشت.مسولین مطلع هستند که در چه منطقه ای هستیم وبا اب و هوای آن اشنا هستند وغافلگیر شدن معنایی ندارد. به نظر میرسه که بنده در این وب سایت زیاد انتقاد می کنم ، انتقاد هایی که همه روزه شما درانواع رسانه های موجود با ان کما بیش سر وکار دارید وهر وقت هم که سری به سایت بلده نورمی زنید انتقاد کما کان وجود دارد.نمی دانم این انتقاد ها نتیجه بخش خواهد بود یا نه، درهر صورت از این که مطالب بنده را تحمل می کنید ممنونم.بگذریم.....بعد از بارش برف دیشب ،قصد کردم که دراولین فرصت تا برف طراوت خود رااز دست نداده از غافلگیر شدن مردم ومناظر برفی عکس هایی بگیرم ، لذا ازفرصت بدست آمده استفاده کردم. که در فرصت های بعدی از این عکس ها در وب سایت بلده نور استفاده می کنم. عباس عماد

3 Comments:

At 9:22 PM, Blogger Mehdi ZARE said...

جای ما خالی در بلده برفی
ضمنا عکسهای برف بلده فراموش نشود. مهدی زارع

 
At 9:41 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام عباس آقا فکر می کنم زبان قاصر از این باشد که بتوان از شما تشکر کند لطفااز عکس هایی بیشتری در سایت استفاده کنین شب بخیر

 
At 2:30 PM, Anonymous Anonymous said...

عباس اقا سلام
با اخبارو گزارشهای قشنگت ما را لحظه به لحظه با بلده متصل می کنی
وما را با هیجان ،شادی و گاه غم به نوسان در می اوری .شبهای برفی بلده برای غیر ساکنین خیلی جالب است .چندین سال قبل در یک شب برفی من و یکی دیگر از دوستان تا 6صبح در خیابان قدم می زدیم .گفتم غیر ساکنین چون زمانی که من هم در بلده ساکن بودم قدر ان لحظات را خوب درک نمی کردم .سرما وبرف طبیعی است که مشکلاتی برای ساکنین به وجود می اورد
ولی به هر حال
زندگی باید کرد
شبهای برفی را قدر بدانید
ج س ا

 

Post a Comment

<< Home