Wednesday, December 06, 2006

سفر رییس جمهور به مازندران وانعکاس ان دربلده نور

امروز صبح که آقای احمدی نژاد در پی سفر های استانی به مازندران سفر کرد ودر پی پخش مسقیم سخنرانی های ایشان در شهرهای مختلف درشبکه استانی وارایه طرح وبرنامه برای استان مازندران، در شهر بلده نیروهای خود جوش نه تنها قصد نمودند که نامه خود را که حاوی بعضی مشکلات اساسی بلده بودرا به دست ایشان برسانند، بلکه ازافرادی که خواهان دیدار مستقیم با ایشان بودند برای رفتن به شهر نور، ثبت نام کردند. البته این حرکت می بایست توسط مسولین امر انجام می شد ، وبا هماهنگی بیشتر استفاده بهتری از آقای رییس جمهور در حل مشکلات منطقه بلده می شد. نا گفته نماند بعضی از ... اقدام به نوشتن نامه برای حل مشکلات شخصی خود کردند.نامه نوشته شده توسط مردم بیشتنر گلایه از دست مسولین منطقه بود که در طی چند دهه اخیر باعث نابودی این منطقه شدند . انشالله در فرصت بعدی اصل نامه رادر این وبلاگ منتشر خواهم کرد. ولی اصلی ترین خواسته مردم باز گشایی جاده تهران –بلده –نور بود .اگر به شهر نور با دیگر دوستان سفر نمودم شما راز چند وچون کار مطلع خواهم نمود. .بهانه بنده از بروز نبودن وبلاگ بلده تا حدودی منطقی به نظر میرسد واولی اختلات شبکه سراسری اینترنت ودوم اختلات همیشگی خطوط تلفن های بلده می باشد که حتی بعضی مواقع برای ارسال یک مطلب نیم ساعت یابیشتر سعی مینمایم که بلاخره از ارسال مطلب ناامید خواهم شد . ولی مطمئن باشید تا ان جای که در توان بنده باشد ازارسال مطلب در وبلاگ بلده نور خسته نخواهم شد وحتی اگر مخاطبی وجود نداشته باشد- زبانم لال – برای دل خود هم که شده خواهم نوشت. به بزرگی خودتان ،قصور بنده را پذیرا باشید. عباس عماد

3 Comments:

At 3:04 PM, Anonymous Anonymous said...

salam abaas agha. man alaan dar Chiang Mai Thailand (mahali keh baraye sokhanrani va conference amadeham) daram safhato mibinam. mibini keh moshtaghaat az atraf-e koreh zamin mataleb-e toro raha nemikonand. movaffagha baashi va baladeh -ye ma hamisheh khorram-o sar sarbz oo abad baad, inshaalah.
ba ehteram
Mehdi ZARE

 
At 3:46 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
عباس اقا دستت درد نکنه
زحمتتان را زیاد نکنید تا ساری ونور و... نروید وقت خود را برای نامه ای هم که فرمودی نگیرید اگه برای جای دیگه فایده داشت برای ما بلده ا
یها هم خواهد داشت .به قول نیما
چه بگویم سخنی نیست
....
ممنون وخسته نباشی
ج س ا

 
At 9:33 PM, Anonymous Anonymous said...

بسمه تعالی

سلام بر دوست عزیزم .
صرف شروع این فعالیت فرهنگی شایسته تقدیر و تشکر می باشد چه رسد به استمرار و پایمردی در ادامه آن . برادر عزیزم همگان بر مشکلات اینترنتی ایران و بطور اخص بلده واقف هستیم و این اشراف ما به این مسائل بر اهمیت کار شما افزوده و ما را بیش از پیش قدر دان زحمات شما می کند . قبلا هم گفتم که انصافا با وجود این سایت ، من از اعماق آفریقا احساس دلتنگی و دلمردگی نکرده و همواره خود را با شما و در کنار شما بلده ای های عزیز احساس می کنم .
با خود عهد نمودم که پس از پایان ماموریت خود از هر کاری برای کمک به شما در جهت تقویت این سایت دریغ نورزم تا با اینکار دین خود را به زادگاه آبا و اجدادی خود ادا نمایم .
با تشکر از رحمات روز افزون شما .
کاظم سلطان احمدی
دارالسلام - تانزانیا

 

Post a Comment

<< Home