Friday, June 16, 2006

درمورد خودم وعلت ايجاد وبلاگ بلده نور

اينجانب عباس عماد فرزند مرحوم رضا عماد نوه اقا شيخ عبدالله عماد،متولد1356،متاهل،داراي يك فرزند پسر بنام حميدرضا وداراي مدرك ديپلم ازهنرستان كشاورزي آمل درسال74،عاشق ودوستداربلده- ايی كه داراي فرهنگ غني ديرينه وپتانسيل زياد براي پيشرفت می باشد،ولي بدلايل معلوم ونامعلوم در سه دهه اخيربا توجه به پيشرفت سايرمناطق گمنام – درگذشته-، نتوانسته جايگاه شايسته خود را بدست اورد .بنده دربلده مغاذه لوازم التريروكتابفروشي دارم وبمدت 10سال است كه بدون وقفه انواع نشريات وروزنامه باتوجه به مشكلات فراوان ان، وارد بلده ميكنم تاكمكي نا چيزي به اعتلاي فرهنگي منطقه كرده باشم.دراين راه با دوستان زيادي اشنا شدم كه از جمله انها اقاي دكتر مهدي زارع-دكتراي زلزله شناسي-مي باشد كه كمكي فراواني به بنده در زمينه ايجاد وبلاگ براي بلده كردنند و مشوق اصلي من هستند. البته هم زماني ايجاد وبلاگ ، اشنا شدن من با اينترنت بود كه در حال فراگيري ان هستم. تاسيس وبلاگ بلده براي من حلقه گمشده اي بود كه من را به هدفم كه شناساندن بلده به تمامي بلده دوستان وعنوان كردن مشكلات براي مسولين بود، نزديكتر كرد. بايد متذكر شوم منطقه بلده داراي شخصيت هاي زياد وموثر،تحصيل كرده ،بانفوذ،در سراسر جهان مي باشد كه بايد با كمك انها ومردم منطقه ، بلده بايد جايگاه اصلي خود را در منطقه بازيابد.
اميد است با كمك شما دوستان وبلده دوستان اين امر مهم انجام پزيرد.
منتظر نظرات شما هستم .
عباس عماد nima_baladeh@yahoo.com

2 Comments:

At 12:20 PM, Anonymous Anonymous said...

موفقيت شمارا در راه اندازي اين وب سايت تبريك عرض مي كنم اميدوارم هر هر روزه شاهد موفقيت روز افزون شما در بررسي مشكلات شهرمان باشيم
مهرانه

 
At 10:49 AM, Anonymous Anonymous said...

دوست عزيز جناب آقاي عماد اين روحيه و تفكر شما قابل احترام است و به شما به خاطر اين موفقيت تبريك مي گويم و پيشرفت روزافزون آن برادر گرامي را از درگاه خداوند متعال خواستارم

 

Post a Comment

<< Home